آنچه می تواند ما را از سطح کراتینین بالا سرم در بیماری های کلیه بدانید
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آنچه می تواند ما را از سطح کراتینین بالا سرم در بیماری های کلیه بدانید

سطح کراتینین سرم به عنوان یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی، می تواند به ما مقدار زیادی اطلاعات در مورد کلیه های ما است. پس از آن دقیقا چه می تواند ما را از آن می دانید؟
آنچه می تواند ما را از سطح کراتینین سرم بالا دانید؟
همانطور که همه ما می دانیم که کراتینین زائد متابولیسم عضله است و باید از طریق گلومرول کلیه ما فیلتر شده و سپس توسط ادرار تخلیه. اگر گلومرول آسیب دیده است و GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، این زباله ها نمی شود اجازه خاموش، سپس این سموم در خون تجمع می یابد، به همین دلیل است کراتینین سرم را نشان می دهد بالا. بنابراین، کراتینین بالا به معنی سموم در بدن است. به طور کلی هنگامی که سطح کراتینین بالاتر است، بیش از 50 درصد عملکرد کلیه آسیب دیده است وجود دارد.
با این حال، به صداقت، کراتینین فقط یک شاخص عملکرد کلیه است. کاهش کراتینین این معنی نیست که عملکرد کلیوی بهبود یافته است. آیا همیشه در کراتینین تمرکز نیست، نکته کلیدی برای ما است برای روشن کردن بیش از حد کراتینین در خون برای ایجاد یک محیط داخلی داخلی نسبتا پایدار است و خالص برای مرحله بعدی. گام بعدی این است که به کلیه آسیب دیده ترمیم، است که اساس درمان مشکلات کلیه.
چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا در بیماری های کلیوی؟
در واقع، داروهای مانند Ketosteril و بعضی از دیورتیک برای کاهش فشار خون بالا مفید است، اما فقط به طور موقت می باشد. در مقایسه با آن دارو، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند سطح کراتینین بالا به طور دائم به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا مشورت دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: